07.07.2014

Ny uke, sykdomsfrie og fremdeles ferie

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er verdens verste person og ha med å gjøre når jeg er trøtt. Og denne uken som har vært - jeg har knapt sovet. Guttene har vært syke - begge to, og det har gått ut over humør, søvn og matlyst. Ådne var i Nordsjøen fram til torsdagskveld, så jeg var rimelig sliten da han først kom hjem!! Det er rart i grunn, men det er ikke før det har begynt å roe seg at du først skjønner hvor gale det egentlig var.. Nå er ådne her, men likevel sliter vi begge to. Trøtte og leie. 
Jaja, heldigvis er det over - håper vi! I dag har de spist hver sin yoghurt og suttet litt på et pølsebrød hver, og det er jo mer enn det de har spist siden forrige søndag - tilsammen! De har smilt og vært i både godt og dårlig humør. De har vært i tipp topp form og de har vært på bunnen, men de er MYE bedre nå :) tenker at i morgen er dagen. Da skal vi kose oss. Finne på noe gøy. Få i oss litt mat og drikke og endelig nyte ferien igjen. Yohoo.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar