03.02.2013

Ritz, philadelphia og sweet chilli

Noah er hos bestemor, og har sovet over der. Tilla Louise sover også over, og i dag skal de på Stavanger museum og se på den nye bjørne utstillingen. Kan tenke meg at det kommer til å falle i smak :)
Så det var uvant og bare ha en gutt i går. Etter at Simen var i seng, så Ådne og meg film og spiste kjeks og ost. Vi hadde Ritz kjeks og Philadelphia ost med sweet chilli saus over - knall godt! Det smelter på tungen og er virkelig noe av det beste jeg har smakt. Ådne syntes også det var helt fantastisk, så dette bør dere prøve! 
Simen sov til 06.50 (!!!!) i dag. Så jeg føler meg uthvilt og fornøyd. Nå ligger Simen og sover og jeg skal ned på jobb en tur. Var jo borte hele forrige uke pga syke barn, så nå må det arbeides.
Ha en flott søndag i snøværet!
 Ritz, philadelphia ost og sweet chilli saus - nam nam!

- Anette -

1 kommentar:

  1. Hei. Hva gjør du med ost og saus? Varmer du opp noe eller serves det bare som det er?

    SvarSlett