12.02.2013

Vårnytt til de små..

Viste dere et knippe av noen flotte vårplagg jeg fant meg i går. Og siden Simen er syk og det er mye soving, filmtitting og rett og slett litt tid til overs, har jeg jammen meg fått sett litt på den nye vårmoten til guttene også.
Jeg har to favorittplasser jeg kjøper klær fra. Polarn O. Pyret og MeMini. To veldig forskjellige merker.
 Polarn O. Pyret har fargerike, morsomme klær. De er myke, behagelige og har masse print i all slags mønster og farger. Perfekte barnehageklær for aktive småtroll.
MeMini har duse farger. Mye fleece, ull, stjerner og et litt gammeldags utseende. Bruker ofte disse klærne til fin-/selskapsklær.
Jeg synes det er gøy å kle guttene likt. De er så ulike utenom, at klærne kan godt være like :) Polarn O. Pyret har nesten alle klærne sine i str til både Noah og Simen. Derfor har jeg bare en collage derfra. MeMini har litt forskjellig for store og små. Litt mer barnslig trykk til Simen.
 MeMini kolleksjonen til Simen. Sjekk den ut her!
 Memini kolleksjonen til Noah. Sjekk den ut her!
Fargerike og praktiske plagg fra Polarn O. Pyert. Sjekk ut kolleksjonen deres her!
NB! Støvlene er fra Ellos.

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar