14.02.2013

Banan muffins.. Mmmmm...

Happy Valentine alle sammen! 
Håper dere har hatt en fin dag så langt), uansett om dere har "feiret" dagen eller ikke :)
Selv hadde vi fått barnevakt til i kveld. Vi tenkte oss nemlig på kino, men.. Simen har jo vært syk en stund nå. Og spesielt i natt/morges var han veeeeldig urolig. Så etter middagen ringte vi og avlyste hele barnevakten. Jeg skal legge meg straks og innhente litt søvn og er egentlig ganske så fornøyd med det :)
Men jeg har fått gjort masse i dag, så føler ikke jeg går glipp av noe.
Dagen startet med en treningsøkt på Elixia i byn med Rebecca. Deretter bar det hjem før jeg tok Simen med meg til legen. Jeg hadde bare lyst å få en bekreftelse tror jeg, på at det ikke er noe alvorlig. Det viste seg at han har hatt øreverk - på begge sider, og halsbetennelse!! :( Stakkar lille gutten..
Følte meg som verdens verste mor! Tenk at han har hatt vondt i ørene sine, og jeg har ikke vist det. Off.. 
Jeg har trøstet meg med, at han har ikke akkuratt har hatt øreverk-symptomer. Så det har ikke vært så lett å skjønne hva som har plaget han.. Heldigvis var øreverket så og si borte.
Etter legevisitten ble han jo en helt ny gutt (selvfølgelig). Sprang non-stop, hoppet i sofaen, klatret på kjøkkenbenken, spiste mat og bare lo og gjorde seg til :) ENDELIG!
Han fikk bade i bøtta i dag og det var en suksess.
Siden Simen har vært en del syk i det siste, føler jeg gjerne at Noah har blitt satt litt på sidelinjen. Så med en gang Simen var blitt lagt, laget Noah og meg banan muffins :)
Disse fikk jeg servert av Kristine i går og de smakte bare helt himmelsk!! De smelter på tunga - helt sant!!
Noah slikket alle ting som kunne bli slikket, og koste seg med en muffins før det bar i seng. Jeg fikk beskjed om ikke å spise alle opp, for han ville ha mer i morgen ;) hehe.. 
Har du noen modne bananer liggende bør du absolutt prøve dem ut. Ikke siste gang jeg lager disse for å si det slik <3
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar