19.02.2013

Gutta har begynt å leke sammen..

Jeg føler en ny epoke har startet her hjemme. Guttene mine (de to små altså) har begynt å leke sammen. De krangler masse, slik som søsken som oftest gjør, men i det siste har de begynt å se fordelen med å være to. Det vil si, Noah har begynt å se på Simen som noe kjekt istedet for noe irriterende.
Ådne stod opp med guttene i dag (HALLELUJAH) og jeg ble vekket av at de begge lo og sprang på gulvet. Da måtte jeg opp av sengen og opp i stua for å se hva som foregikk. Og tro det de som vil: guttene sprang og lekte.. sammen.. Gud så deilig!
Jeg tenkte at dette kanskje bare var et engangs tilfelle, men neida.. I kveld gjorde de akkuratt det samme. Noah sier bare til Simen hva han skal gjøre, og Simen gjør det uten en mine ;) hehe..
"Simen, kjør meg" sier han når han sitter på brannbilen. Og Simen dytter fram og tilbake i stua.
"Simen, vil du låna pusi?" og Simen får låne Noah's aller kjæreste - kosebamsen!!
"Simen må ver våken litt te. Eg vil lega me han" #smelt#
Og den beste:
"Mamma. Simen hopte på håve mitt og slikte meg i øya. Men det går greit. Han gjorde det ikkje med vilje" haha.. Gullene mine <3
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar