26.02.2013

Jeg har funnet målet mitt!

Motivasjonen er på topp og jeg er kommet inn i en god trenings-rutine. Vinterferien og 8 treningsdager på rappen gjorde utslaget. Nå er jeg i gang!!
Jeg har satt meg et mål og jeg har funnet faste treningstider som er overkommelige for meg.
Målet mitt er rett og slett, muskler. Ikke bodybuilder-muskler, men markerte muskler likevel. Jeg vil det skal vise at jeg er sterk (eller hvertfall snart blir) hehe.. Med musklene kommer jo også den "oppstramma kroppen" som vi alle ønsker oss. Vekt bryr jeg meg ikke om. Det er det jeg ser i speilet og hvordan jeg føler meg som skal være min motivasjon!
Treningstider har jeg lagt til fridagene mine. Siden jeg har fri hver tirsdag og fredag er dette selvskrevne treningsdager. Da blir det morgenøkter (slik som i dag). Lørdag har jeg også satt som treningsdag. Guttene liker seg i barnepassen, så hver fredagsmorgen ringer jeg inn og booker barnepass til dem der fra kl 10 - 11. En fantastisk start på helgen! :) Ellers har jeg også tidlig dag på torsdagen. Da slutter jeg egentlig kl 13. Men det er alltid så mye å gjøre, så veeeldig sjeldent jeg kommer meg avgårde til da. Men tar jeg med treningstøy på jobb og går med en gang jeg er ferdig rekker jeg en økt før jeg suser bort og henter dem i barnehagen.
Så tirsdag, torsdag, fredag og lørdag er mine faste treningsdager. De tre siste er egentlig litt tette, men sånn får det bare bli. Disse dagene skal jeg klare og ha fast selv om Ådne er bortreist, så det er derfor jeg må gjøre det slik. Ser for meg at torsdagen "kun" blir en kondisjonsøkt, så blir det vekter de andre dagene.
Men.. det viktigste av alt: jeg trener for å ha det gøy, føle meg bra og få energi. 3 ting i ett, akkuratt som et kinderegg ;)

Hadde en skikkelig kick ass treningsøkt i morges. Kjenner jeg har litt vondt i armene når jeg skriver på tastaturet, beina skjelver litt når jeg går i trappene - men jeg liker det! 
Siden det er så flott vær i dag, skal jeg hente guttene til fots i barnehagen. Tar bæremeisen på ryggen og trehjulssykkelen under armen og trasker bort. Det er ikke så veldig langt altså, men rett i underkant av 3 km. Tenkte å ta med pølser på termos. Så tar vi oss et koselig stopp langs sjøen på vei hjem og spiser ute i det fri :o)

Noen bilder fra treningsøkten til Katrine og meg på lørdag:
 - Anette -
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar