22.02.2013

Mammahjertet fryder seg..

I dag har vært en god dag. Den har gått knirkefritt, og ikke vært noe stress.
Våknet kl 06, som vi alltid gjør. Spiste frokost og gjorde oss klar til barnehagen. Leverte og fikk kyss og klem fra guttene før de sprang inn til de andre barna. Videre bar det til trening på Elixia med Katrine. Elsker treningsøktene med Katrine! Etterpå kjørte jeg Ådne til flyplassen. Han reiste nemlig ut i nordsjøen i dag. Blir borte 2-3 uker. Litt uvist hvor lenge enda.
Hjem igjen og fikk ryddet litt og kokt opp risengrøt før jeg hentet guttene. Risengrøten var faktisk et ønske fra Noah i går - favoritten! ;) Guttene slikket tallerkenen tom og vi ryddet bordet og begynte å leke litt. Det vil si.. vi lekte masse. Plutselig la jeg merke til at det var begynt å bli litt mørkt ute. Så på klokken og den var allerede 17.38! Simen pleier å legge seg kl 18, så plutselig var hele ettermiddagen brukt opp på kos og lek :o) Guttene fikk i seg kveldsmat og så barnetv. Jeg gikk og la Simen, og da jeg kom opp igjen satt Noah og meg og så litt mer tv. Klokka ble 19 og Noah sovnet på et blunk - i sofaen. 
Huset er ryddet, guttene sover, mammahjertet føler seg fornøyd og Vampire Diaries står klar på pc'en.
Ha en flott kveld alle sammen!  <3
 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar