09.02.2013

Morgentrening på Elixia

I natt begynte Simen og spy.. Plutselig hørte vi bare masse hosting og harking fra rommet. Sprang inn og der satt han godt planetet i sitt eget spy - herlig. Simen fikk seg en (veldig ufrivillig) dysj og sengen ble skiftet på. La han og han sovnet på et blunk. 20 min senere var det samme greia. 4 ganger spydde han, men sov godt likevel. Siste oppkast var kl 02 og da han våknet kl 06 var han blid som ei lerke. Han spiste masse frokost og sprang rundt, som vanlig. Virker som det gikk like fort som det kom :)

Fikk mamma til å passe ham, mens Noah og meg gikk på trening. Møtte Katrine og Tilla og de små koste seg i barnepasset :) Det ble en god treningsøkt. Steppet først i 25 min før jeg jogget på mølla i 30 min. Avsluttet med litt mage og rygg. Kjente jeg fikk presset meg litt og det var utrolig herlig. Lørdagspasset er kun en time, så etterpå hentet vi de søte små og gikk hjem.

Snart skal vi i gymsalen og kose oss, før det blir middag hos mamma. Ha en nydelig lørdag alle sammen!
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar