10.11.2014

Vielsen

Vi ble viet i den flotteste kirken jeg vet om - Revheim kirke.
Vielsen var virkelig magisk, mye bedre enn jeg noen gang kunne forestilt meg. Det var som om alt var en drøm. Jeg var ikke nervøs - i det hele tatt, men veldig, veldig spent. Da vi stod og ventet på å gå inn, og opp selve kirkegulvet, kjente jeg det kriblet i magen. Jeg gledet meg som en liten unge. Og da det endelig var min og mamma's tur til å gå inn - ja det var helt utrolig rørende. Gå opp gulvet, mens du går forbi alle du kjenner. Det presset på med tårer, men jeg klarte å holde dem inne. Og helt der oppe, der står Ådne. Jeg ble nyforelsket på ny! DEN kjekke mannen, som sto med blanke øyne og ventet på at jeg skulle komme opp til ham. Det var virkelig rørende.

I det vi hadde gitt hverandre ringene, sagt vårt ja og kysset (tror det ble så mye som 3 kyss i kirken..) erklærte presten oss for mann og kone. Da klarte jeg ikke å holde igjen mer. Det var sterkt, utrolig sterkt. Alle de tankene som gikk gjennom hodet mitt akkuratt da. Og jeg var så stolt, så stolt! Og ikke minst - jeg var GIFT! Det var virkelig magisk <3

Jeg tror ikke jeg trenger å si mer. Disse bildene taler mer enn 1000 ord.



Revheim kirke.


 Ådne venter spent..

Programmet for vielsen.

Farfar <3

Nettopp ankommet kirken.

Verdens beste forlovere, Katrine og Cathrine <3

Verdens vakreste bilde <3 Ådne da han ser meg komme opp kirkegulvet <3

Min vakre mamma og meg

Oss to <3

Buketten. 







Mann og kone!







<3

Alle bildene er tatt av fotograf Eirik Halvorsen.



- Anette -

6 kommentarer:

  1. FANTASTISKE bilder, og som du sjøl seie, utrolig rørende! :) <3

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder :-)) Dåke stråle!
    Og så fine guttane dåkas va i de grå dressane sine *smelt*

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk! :)

      Ja, guttane va bare heilt nydelige. Heldige oss <3

      Slett
  3. Åhhhh..................GuriMalla så vakre dokker va. Ja......adle samen! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du må komma og se bildene ein dag. E jo bare ein liten brøkdel som blir lagt ut her. Pluss, ingen av takkekort-bildene komme ut her :)
      Kom kom!

      Slett