16.11.2014

Siste del - brylllupsfesten

Jeg har nærmet meg slutten - siste innlegg ang bryllupet. Det vil si, jeg har har flere bilder dere ikke har fått sett, men det er blant annet de bildene vi vil ha på takkekortene, så de får dere ikke se (i denne omgang hvertfall). I dag er det litt bilder fra festen. 

La meg bare få begynne å si - festen var fantastisk! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har brukt dette ordet i innleggene mine ang bryllupet, men det er helt sant. Den var helt fantastisk. Alle var glade, fornøyde, positive, smilte fra øre til øre, vi lo og vi gråt om hverandre under talene og vi danset all slags danser til klokka ble tidlig på morgen. Vi kunne ikke bedt om en kjekkere fest. Akkuratt slik vi hadde sett for oss :)

Talene var et høydepunkt i løpet av hele dagen. De var morsomme, rørende og ærlige. Alle talene var veldig forskjellige. Der var både bilder, sang, "vanlige" taler, film, sang + tenne lys og opptreden med sang OG mikrofon OG dans! Haha.. Jeg satt med servietten i hånden hele kvelden og tørket den ene tåren etter den andre. Ikke fordi det var så mye trist, men alt var bare så rørende. Alle hadde så mye fint å si, flotte og store ord. Og ikke minst - Ådne sin tale! Flinke mannen min <3

Ellers hadde farfar en morsom og koselig tale. Han hadde (med hjelp av meg og Katrine) funnet fram en sang som vi skulle synge etter maten var ferdig. En avslutning ved bordet. Sangen synges til "Lykkeliten" melodien. Alle fikk utdelt en konvolutt hver. På framsiden av konvolutten var sangteksten limt fast. Vi sang sangen først og får da vite at oppi konvolutten ligger det et lite lys som skal festes til glasset. Så da vi alle hadde sunget det lille verset, åpnet vi konvolutten, fant fram lys og en voks klump, snudde et tomt vinglass på hodet og festet lyset på stetten. Imens ble lyset i lokalet skrudd av og alle de små lysene våre skapte magisk stemning <3 Det var virkelig flott. Bilder fra farfars tale og sang kommer under.

Ellers tror jeg at jeg lar bildene tale for seg. 


Klart vi hadde photo-booth! ;)


Meg og mannen min ankommer festlokalet <3







Min tale til Ådne ;)


Farfar <3


Stemning




 
Alle bildene er tatt av bryllupsfotograf Eirik Halvorsen.


- Anette -

3 kommentarer:

  1. Åh, så fint og koselig det ser ut :-D Tusen takk for at du har delt så masse Anette!
    Shit, eg glede meg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Malin :) har vært veldig kjekt å dele og. Har jo tross alt fått så utrolig mange, flotte bilder :)
      Har du begynt å få nerver, eller føle du at ting e under kontroll? :-)

      Slett
    2. Eg føle eg har ting under kontroll og det gir meg litt nerver, haha
      Det e så masse som faktisk e på plass at eg føle me har altfor god tid, men det komme garantert te å bli nok å ordna den siste tidå ;)

      Slett