27.11.2014

Bestillinger og venteliste..

Ho ho ho.. Etter at jeg fikk til hals på symaskinen, syr jeg det ene plagget etter det andre - gøy! :)
Nå kan jeg ikkje skjønne hva som var så vanskelig tidligere med halsen. Hvorfor skjønte jeg ikke det liksom? Jaja, lett og vær etterpå-klok. Uansett.. Noen liker tydeligvis det jeg syr, som igjen har gitt meg noen bestillinger. I dag ble jeg ferdig med den første bestillingen min - 2 kjoler. Og plutselig har jeg fått 3 nye! Veldig gøy :) 

Kanskje jeg har litt tid til overs i desember og får gjort mer enn disse 3 bestillingene også. Julebord med kollegaer og juleavslutning med klassen er unnagjort. Så jeg møter desember måned med senkede skuldre. Ha ha.. Gi meg to uker, så har jeg nok revet av meg hår og diverse i full frustrasjon over at alt er for travelt! #lermerihjel #hamsterhjerne

Juleavslutningen med klassen i dag gikk som en drøm! Det var virkelig gøy :) våre søte små sang julen inn med nissekosrymer på og de var helt eksemplariske - virkelig. Hele 11 sanger/opptredener hadde vi øvd inn! Ganske imponerende :)

Ellers skal vi på pepperkakehus-baker-konkurranse i morgen. Det skal bli spennende, morsomt og gøy. Ho ho.. Dere skal få noen bilder av mesterverket til Ådne og meg - vi akter nemlig å vinne! Men i dag får dere nøye dere med et selfie av meg selv hvor jeg viser stolt fram hvor mange bestillinger på syingen jeg har fått ;)



2 kommentarer:

  1. Jeg stresser litt med studiene etter dagen på UIS i går!! Føler tiden renner ut eller i hvertfall veldig fort!! Har du god kontroll på arbeidskrav og eksamen, he, he??? Måtte bare....

    SvarSlett
    Svar
    1. Off, nei egentlig ikke. Synes det er utrolig mye som skal bli gjort for de 15 studiepoengene. Og jeg synes de legger listen way too high i forhold til hva de gir oss på disse samlingene.
      Jeg har vel egentlig kontroll på hva som forventes, men tiden blir det verre med. Jeg fikk svar på en del ang eksamenene i går hvertfall, så nå kan vi hvertfall begynne :)
      Men gubba så godt det skal bli å være ferdig!!!!!!

      Slett