23.11.2014

Jeg har knukket "koden"

Jeg klarer å sy hals!!! Jeg klarer nå å sy en genser og dere kan zoome så mye dere vil på bildet - dere kommer ikke til å se en eneste feil. 

Jeg har gått bananas på Stoff og Stil. Ådne tok guttene og jeg fikk et par timer for meg selv. Med senkede skuldre gikk jeg fra hylle til hylle og plukket ut det ene stoffer etter det andre. Klarte nesten ikke vente til guttene var lagt i kveld. Ådne sliter fortsatt med å snu døgnet (forstår jeg godt etter 3 uker på natt!) og er derfor tidlig i seng. Han holdt vel ut til kl. 20.30 i dag. Så med andre ord - jeg har hatt alenetid oppe i stuen med symaskinen min og masse nye stoffer <3
Love it!

Jeg rakk å sy genser og bukse til Noah. I morgen blir det til Simen. Ellers har jeg kjøpt inn "jente-stoff" også. Hvem blir den heldige jenta mon tro?? ;)

Legger ved noen bilder så dere kan få se :) ha en fortsatt fin lørdagskveld! 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar