28.11.2014

Pepperkakehus konkurranse

Javel.. Dagen er kommet - det er konkurranse tid! Jeg har holdt meg aktiv i hele dag, fått meg en god natts søvn, spist skikkelig mat, drukket mye vann og føler meg generelt opplagt. Dette kan absolutt gå rette veien ;)

I dag skal vi til Jone og Rebecca for å bygge pepperkakehus, og invitasjonen lyder:

Hei godt folk :)

Vi vil invitere dere til pepperkakehuskonkurransefest. 
Skru på konkurranseinstinktet (Gjett om det er skrudd på!!) og ta med noe godt til glasset, litt kjærleik og godt humør. IKEA's pepperkakedeig vil bli kjøpt inn og alle par får en pakke hver. Vi samarbeider med kjærestene våre (LES: mannen min <3) og lager kunstverk.Det vil bli tatt bilder av alle husene, og videre vil de bli lagt ut på facebook hvor det skal stemmes fram en vinner. Den med flest "likes" vinner.

Hilsen Jone og Rebecca

Kreativt, eller hva?? Endelig skal vi få gjort noe alle sammen, jentene OG guttene. Som oftest pleier vi jo å dele oss, men ikke denne gang. Og i tillegg får jeg være på lag med Ådne. Noe som egentlig kan gå begge veier... hm.. VI har hvertfall blitt enige om hva vi skal lage og hvordan (Enige og enige.. JEG har funnet ut hvordan vi kan vinne). Som alle toppidrettsutøvere (for dette kan vel bli sett på som en sport?) har jeg laget meg en plan. Den lyder som følger:

1. Ikke bli distrahert
2. Ikke la andre komme i nærheten av pepperkakehuset ditt (eller vårt..)
3. Send Ådne rundt for å gjøre hærverk
4. Vær nøye og bruk god tid
5. Ha det gøy - men husk: dette er ingen lek!
6. Skjenk de andre med en gang glasset deres er tomt - selv drikker jeg vann...

YES! Nå kan kvelden bare komme! La konkurransen starte. Her er inspirasjonen min (vår) for å nå  målet mitt (vårt?), noe jeg tror er rimelig overkommelig;





- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar