21.11.2014

Ny kjole til jul?

Ådne er ute med gutta boys, og jeg er hjemme med de små. Jeg kjeder meg.. Meeeen.. hva har man ikke internett til? Jeg har også begynt å skrive et ønskeliste-innlegg. Klart dere skal få vite hva jeg og mine ønsker oss til jul, vær ikke redde for det. Og siden det er ca en måned til jul, må dere nesten få ønskelisten nå om dere skal rekke å bestille/kjøpe alt ;)
 
Ellers har jeg har vært inne på Nelly.com og kikket på festkjoler. Jeg kunne nemlig trengt meg en ny til jul/nyttår. Ved første øyekast var det to kjoler som skilte seg litt ut for meg - bombe at de begge var blå. Jeg er en succer for blå. Begge er også åpne i ryggen - nok en ting jeg er svak for.

Hva synes dere?? Har dere julekjolen klar? :)






- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar