18.10.2014

Vel hjemme!

Det tok noen dager, men nå er jeg endelig kommet inn i den normale rytmen igjen. Har vært trøtt på kveldene. Sovnet kl. 20 (!!) i går og har stått opp før kl. 06 hver dag. Men nå.. Nå kjenner jeg at alt er tilbake til normalen :)

Vi er vel hjemme, etter en fantastisk, romantisk og flott bryllupsreise til selveste Bali. Bedre kan det vel ikke bli?!? Vi har fått en hel uke, bare Ådne og meg, og vi har nytt hver dag. Men det var selvfølgelig godt å komme hjem ogå. Se de to skjønne små som var, nesten, like spente som oss på å se hverandre igjen - LYKKE!

Vi har fått gått gjennom gjesteboken fra bryllupet, sett skikkelig på alle de flotte gavene vi har fått, lest koselige kort meg fine hilsener og vi har fått et lite overblikk over alt som skjedde på selve dagen. Tro meg, det er mye inntrykk, og noe blir rett og slett bare glemt.. eller du får det rett og slett ikke med deg. Så alltid gøy å mimre :) Bilder kommer snart, men foreløpig har vi ikke så mange. Venter på bildene fra fotografen. Men litt bilder har vi jo som dere skal få se ;)

Nevnte for dere i et tidligere innlegg, at vi hadde en aktivitetsdag på Bali. En dag med vannscouter, flying-fish o.l. I dag har jeg lagt over bildene fra cd'en (vi fikk nemlig med oss en cd med masse bilder på) over på data'en. Synes selv at det var mange fine bilder, så tenkte jeg ville dele litt :)

ENJOY













- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar