19.10.2014

Bruden..

Jeg hadde egentlig tenkt å skrive litt om det å være en brud, hvordan det opplevdes for meg, meeeeen.. Ådne er plutselig blitt syk, så da måtte jeg rydde, ordne klær og fikse barnehagesekker alene (vaskehjelpen kommer i morgen) og klokka går fort når man har det gøy..

Jeg har jo nevnt at det er ikke mange bildene jeg har fra selve dagen. Men disse har jeg fått tilsendt av Katrine. Skulle ønske jeg kunne spolt klokken tilbake og fått dagen en gang til <3

FOR EN DAG! Gleder meg til å vise dere bilder av Ådne. Han var kjekk med stor K!



- Anette -

6 kommentarer:

  1. Nydelig :-D
    Hvor er kjolen din fra? Kjempe lekkert med det beltet i midjen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :-D
      Kjolen e fra Brudesalongen i Stavanger. Og det beltet e kjøpt utenom. Veeeeeldig fornøyd med det beltet - prikken over i'en.
      Dokkor ska få se litt mer bilder av kjolen ittekvert. Då vise nok beltet mer og ;)

      Slett
  2. Du va sååå fine :D

    SvarSlett