26.10.2014

Mye energi

Da var helgen over gitt. Like fort som den kom. Her i huset har det vært full rulle - fra morgen til kveld. 
Ishockeyskolen har startet opp igjen og Noah er mer gira enn noen gang! Og han er blitt flink! Vi "lurte" han over på 3-er gruppa (istedet for 1a-gruppa) og han har blomstret. Noah er best når han får utfordringer, og det får han på denne gruppa :-D

Ellers har vi hatt naboguttene på overnatting. Og det var virkelig gøy! Guttene har lekt sammen og bare kost seg. I går så vi kino i kjellerstuen og i dag ville de ikke se barnetv en gang da de våknet - de ville bare leke. Jeg var i sjokk :-0 to snille gutter som vi håper kan sove over en annen gang også :)

Mens de hadde putekrig i morges, skjedde det en ulykke. Jeg satt der inne med dem, for å passe på at ingen skulle slå seg - nå skal dere få høre hvor god jobb jeg gjorde.. De hadde det kjempe morsomt, og lo akkurat like høyt som meg - helt til Simen plutselig faller og klarer å dunke hodet borti kanten på den nye tv-benken. Jeg bar han med meg rett inn på badet. Blodet rant i strømmer ned, og kuttet var dypt pg helt åpent. Jeg ringte selvsagt til legevakten og vi fikk beskjed om å komme med en gang. Heiv meg i bilen ig kjørte. Vel framme fikk jeg en god nyhet - Simen trengte ikke sy. De opplevde at det ofte var veldig traumatisk hos de små. Så de limte heller kuttet sammen. Det sved nok litt, men ikke like mye som en bedøvelse hadde gjort. Flinke Simen. Klart han fikk is etterpå! Hadde han spurt om to, hadde jeg kjøpt tre...  

Ellers kan dere glede dere til den kommende uken - vi har fått bildene. JIPPI!! Woop woop! Hurra! Må kikke litt gjennom først, men gleder meg til å vise fram :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar