24.10.2014

Prosjekter på gang..

God fredag!
Dagene/ukene går fort, og nå var det jammen helg igjen :) 
Jeg har fortsatt ikke fått noen bilder fra bryllupet, men jeg venter veeeeldig i spenning. Salte bananer det skal bli gøy å se - gleder meg!
Ellers har jeg fått kveldene mine "tilbake" igjen. Ikke noe mer bryllupsrelaterte ting å planlegge. Jeg kan nå legge de små, og så har jeg noen timer hvor jeg kan gjøre det jeg har lyst til. Og da har jeg begynt å dra fram symaskinen. Det er så gøy å sy, jeg blir bare ikke lei. Har ei bekjent som er veldig flink til å sy. Hun syr det meste og det er utrolig fint arbeid :) Jeg har spurt om hun ikke kunne vise meg noen tips til hvordan hun får til både det ene og det andre, og det ville hun! Så vi skal møtes en dag og sy litt sammen. Kan fort bli veldig gøy.
Ellers syr jeg de små, enkle, men dog så kjekke, prosjektene mine. Noe er til jul, og annet er tidsfordiv. Har hvertfall vært innom stoff og stil og kjøpt fine stoffer. Og da måtte jeg jo bare sy noen luer. Heldigen meg, har til og med fått komentarer av foreldre i barnehagen om at de kunne tenkt seg en lik lue :) kjekt!
En kjekk gave å kunne gi bort til jul. Hjemmelaget lue i sprekt og morsomt stoff?


- Anette -

2 kommentarer: