19.11.2013

Tilbake til normalen..

Kom hjem i går ettermiddag og gjorde ikke stort annet enn å snuse litt på guttene før jeg sovnet strekk ut på sofaen. Det har vært en fantastisk tur! Vi har gjort utrolig mye kjekke, sosiale og morsomme ting. Og jeg må helt ærlig få lov å si at jeg hadde litt gangsperr i magemusklene da jeg kom hjem i går.. Vi har ledd i ett sett - hatt det hysterisk morsomt!
Lørdagen ble brukt til shopping og kanal cruise. Fant egentlig ikke så alt for mye å kjøpe, men en ny ytterjakke, svart kjole, parfyme (wictor & Rolf - flowerbomb) og ansiktskremer fra Ole Henriksen var nok de største skattene :)
På kvelden gikk vi alle sammen samlet og spiste middag på elvecruise. Maten var så som så, men opplevelsen er noe jeg aldri til å glemme. 
Deretter bar turen videre til en aldri så liten pub-til-pub runde. Kattekvinnen, ølbriller, glitrende rød sirkushatt er noen stikkord fra kvelden.. Hehe.. Har MASSE bilder, meeeen ikke alle passer seg her ute på bloggen for å si det mildt ;) Hehe..
Blomstermarkedet fikk jeg såvidt gått innom før bussen hentet oss på søndag. Kjempe koselig :) handlet med meg noen løker og kalendergaver (bilder kommer senere). 
Kofferten står fremdeles på gangen - fortsatt full.. Sovnet flatt på sofaen i dag også. Satser på å komme sterkere tilbake i morgen ;)
Legger ved et bilde av meg og tidenes BESTE mohito mens vi shoppet, fangsten min og et lite knippe av blomsternarkedet. 




2 kommentarer:

  1. Fine kjøp, den jakken såg kjempe gode ut :) klarte ikkje heilt å se la alt va på bildet, men kunne ikkje unngå å legge merke te Ole Henriksen kremene

    SvarSlett
    Svar
    1. Det e de samme eg har, håpe du blir like fornøyd som meg :)

      Slett