13.11.2013

Neeeesten klar...

Bare litt pakking igjen nå. Det bil si, nå må jeg bare pakke, og så er jeg klar :)
I morgen, rett etter jobb, går turen til selveste Amsterdam!! 
De siste dagene har gått slag i slag, og jeg har sovnet på sofaen hver kveld.. Så det har vært dårlig med update på bloggen. Får satse på litt bedre tid i Nederland :0)
Jeg har lagt fram kofferten og den ligger klar i stuen til å bli fylt opp. Så har jeg ca en time i morgen etter jobb til å hive alt jeg trenger oppi. Det skal nok gå bra.. 
Andre enn meg som pleier å være ute i siste liten? 

2 kommentarer:

  1. det er datteren min det! hei og hå....... Husk alltid de 3 P'er. Penger, Pass og Pillett!

    SvarSlett
  2. det er datteren min det! hei og hå....... Husk alltid de 3 P'er. Penger, Pass og Pillett!

    SvarSlett