19.11.2013

Min helt og drømmemann..

Du vet når du kommer hjem fra Amsterdam med jobben og "maen" forteller at minstemann har plutselig blitt bleiefri og har gått uten bleie så i si hele helgen PLUSS sovet uten bleie!?!?? 
Eller når du kommer hjem fra Amsterdam og ser et nytt spisebord stå i stuen - akkurat det du hadde ønsker deg!
Eller når det tikker inn en meld på mobilen: "når kommer du hjem fra jobb? Middagen er ferdig :) "
Eller når du kommer hjem fra jobb og lukten som slår deg i det du går inn døren er såpevann og rundt deg er det bare rene gulver?!!
Kjenner du deg igjen i noen av disse drømmetankene? Ikke jeg heller! Men alle disse har faktisk skjedd meg bare de siste to dagene :-0
Har han vært utro, tenker du kanskje? Neida, ingen utroskap her i gården. Er han syk, tenker du sikkert videre? Neida, han er frisk som en fisk. Hva galt har han gjort da??? Joda; han vil dra på guttetur til New York vel...
For min del kan han reise når han vil til hvor som helst og med hvem som helst om det er slik han oppfører seg før han skal spørre. Haha.. FANTASTISK!!! I LOVE IT! :-)

Skulle gjerne lagt ved et bilde av snuppeluppen, men hadde ingen perfekte oppstilte og pyntede tilgjengelige. Så jeg legger heller ved et bilde av kveldskosen til Ådne og meg: kanelepler - knall godt!!
Skrell eple og del i båter. Legg oppi en brødpose og hell oppi passe mengde med sukker og kanel. Knasende godt!!



2 kommentarer: