25.11.2013

Pakkekalender..

Ikke lenge til 1. desember! Og som i fjord, skal guttene få pakkekalender. Regner ikke med at det er så mange som er overrasket der nei ;) hehe.. Jeg har kjøpt inn det alle meste. Begynte å pakke inn litt gaver i dag, og mangler bare 2 pakker/aktiviteter før jeg henter ned kalenderen fra loftet. 
Jeg var innom TGR på madla for et par uker siden og kjøpte med meg masse gøy til kalenderen. Slim, perler, hobbybøker, vaskekluter (som blir store i vann), slikkepinner, snøkuler og sprettballer. I Amsterdam kjøpte jeg noen mini krukker med blomster. Alt du skal gjøre er å legge litt jord oppi og så frø + vanne. Jeg har ikke brukt så mye penger på den. Eller mye og mye. Det har kostet 200 kroner for hver av dem. Og det synes jeg ikke er så mye med tanke på alt vi skal finne på og alt det kjekke de skal få :)
 Jeg har også laget aktivitetskort. På kortene har jeg skrevet forskjellige ting vi skal gjøre eller lage: pepperkakehus, nellikappelsiner, julelykter, ta bussen til byen og kjøpe lørdagsgodt på dropsen, poppe popcorn, lage julekort og selvfølgelig PYNTE JULETRE!
Gleder meg jo mer enn ungene.. hehe..


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar