11.11.2013

Ho ho ho....

Jeg klarer bare ikke dy meg, det er jo tross alt snart jul! Jeg ELSKER julen. Gud men jeg gleder meg!!!
Hadde siste foreldresamtaler i dag og det gikk helt fantastisk :) Nå er det bare sluttvurdering på studentene igjen før vi reiser avgårde-kårde til Amsterdam.
Da jeg kom hjem fra jobb, kl. 18, tok jeg med meg Simen til butikken og handlet. Han liker faktisk å handle. Men KUN om han er uten storebror. Da har han tid til å sitte å handlevognen og snakke om alt han ser.. Og jeg mener ALT han ser! Munnen går i ett. Det er utrolig koselig (når jeg har tid til å svare på alt...).
Var nesten kommet fram til kassen da det slo meg som et lyn - BOM - julestanden!
Ble helt mo i knærne og klarte ikke gå forbi uten å ta på alt sammen. Etter mye fram og tilbake endte jeg opp med julebrus, gløgg, nøtteblanding, mandariner, pepperkakaer og doble havrefran med sjokolade.. Djiiiises!
Så nå sitter jeg her, punsher på tastaturet med et glass varm gløgg, pepperkaker og havreflan fint linet opp på et fat og hører på Kurt Nilsen sin julecd - have yourself a merry christmas.
OG JEG NYYYYTER DET!

Andre som gleder seg?? ;)



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar