23.11.2013

Dagen derpå..

Jepp, nå var det så lenge siden jeg hadde forgiftet kroppen min med utallige mengder alkohol, at det var jammen på tide å drikke litt igjen!
Camilla og Hege har just blitt 30 år og feiret det i lag i går :) Knall kjekt! En hel haug med herlige folk samlet under samme tak. Det blir jo ikke bedre. God mat - tapas. Og det var så utrolig mye godt å velge mellom. Og gode kaker for dem som hadde litt plass til overs mellom skåler og mat.
Bursdagen ble feiret rett nedi streeten, så det var kjempe deilig å rett og slett bare gå ned for så å gå hjem igjen. Gikk vel fra lokalet i 2 tiden (her er hukommelsen rimelig svak) og videre til nachspiel. Klart vi må ha nachspiel! Skulle tro vi hadde noe vi måtte bevise: vi er fortsatt unge eller noe sånt! Jeg sovnet hvertfall sittende på en krakk mens jeg snakket. Så da kjente jeg at det var på tide å gå gjennom hekken og inn i mitt eget hus.. Ådne burde lagt seg før midnatt, men holdt ut like lenge han også. Jaja, lenge og lenge.. Klokka ble vel 3-4-5 eller noe sånt?! ;) hehe..
Formen er hvertfall overaskende bra i dag! Jeg går egentlig rundt og venter på at syndene fra i går skal innhente meg og slå meg flat ut på sofaen, men foreløpig kjennes det helt greit :) Formen er faktisk så fin at jeg tenkte å vaske gulv og vinduer før guttene kommer hjem :-0
Hoho.. Det er lørdag, fint vær, "ungefri" og jeg klør i kroppen etter å komme i gang med et eller annet! Vi snakkes alle sammen. Ha en flott lørdag! :)


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar