03.11.2013

Movember

November måned, også kalt Movember, har blitt en hit!
Har du ikke fått med deg hva movember er, er det kort forklart en måned hvor gutta boys sparer bart. En hel måned hvor de sparer fra 01.11 til 30.11. Det er for å rette fokuset på kreft de har kommet opp med dette geniale og morsomme stuntet. Akkurat hvilket årstall det startet vet jeg ikke, men jeg vet at guttene i vår gjeng gleder seg leeeeeenge i forveien til de "får lov" til å la barten gro.. ;) hehe..
I går feiret Kathrine bursdagen sin. Og i den anledning hadde jeg vært innom TGR og kjøpt en pakke med løs-barter i forskjelige farger. Delte dem ut og challeng'en var egentlig å se hvem som klarte gå med den lengst. De som tok den av måtte hive penger i potten - til meg. Jeg så egentlig aldri noe til de der pengene når jeg tenker meg om ;)
Det var hvertfall kjempe morsomt. Vi var flere som hadde den på oss på byn også, blant annet jeg (selvsagt!). Det beste var da en av vaktene på Alf & Werner kom bort til meg, åpnet dressjakken sin og snakket inn i mikrofonen han hadde på innsiden av jakken og sa "Jeg har funnet henne med barten". Ahahaha... Vel, jeg fikk hvertfall beskjed om å ta den av fordi det ikke var lov med utkledning!? Serriøst?? Jaja, barten gikk av og vi danset oss glatt gjennom resten av kvelden. En fantastisk kjekk dag med mange flotte jenter! Formen i dag har vært så som så. Sliten, trøtt og enda litt sliten. Så nå hopper jeg snart i seng.


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar