01.02.2017

Det lages litt mat

Holy moly dagene går fort!
Plutselig var jo onsdagen her, og snart er det jammen meg helg igjen. Hvor blir dagene av? Men litt deilig er det også når dagene går fort, for det pleier jo som oftest bety at det er mye som skjer. Selv synes jeg det er verre med dager som går sakte - kjedelig. Hehe..

Her i huset har jeg fått gjort en hel masse. Jeg har fått unnagjort "kjedelige" ting, som vasking/rydding/klær o.l. og det gir jo tid til kjekke ting: som matlaging og baking. Tenkte jeg kunne dele litt med dere :)

Mandag laget jeg rekesalat fra bunnen av. Fikk et tips av ei som heter Hilde Charlotte. Utrolig enkel og veldig, veldig god.

5 kokte egg
1 pk majones
reker i lake
litt sitron
litt pepper







Og på tirsdag bakte jeg prinsessekake. 







Planen var å fryse den ene, men begge ble faktisk spist :-0 Veldig gode med andre ord! ;) Serverte prinsessekakene med melis over, men glemte å ta bilde før den var spist opp.. høhø..

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar