18.02.2017

Champagnelunsj

God lørdag!

Her i huset skal det snart være champagnelunsj med mange, flotte damer! FOR en lørdag dette skal bli :) 

Jeg nevnte det for dere for flere måneder siden, og hadde vel egentlig tenkt å oppdatere litt rundt dette, men... unger! Uansett, det er altså i dag. Klokken 14.30 kommer en herlig gjeng med damer på døren og vi skal spise tapas, drøse, ha noe godt i glasset, ha en lek (eller to) og bare kose oss. Det gledes veldig! Jeg inviterte alle i september. Ja, september i 2016.. haha.. Tenkte at om jeg var tidlig ute kunne flest mulig komme, og nå er jaggu dagen her.

Ådne tok med seg guttene og reiste på hytta i går sammen med to andre kompiser og deres barn. Så de får en koselig helg der og jeg får tid til å gjøre alt i stand her hjemme PLUSS kose meg med damene. I går vasket jeg huset og dekket på alle bordene. I dag skal siste rest av stoler hentes og helium ballonger skal blåses opp. Tror dette kommer til å bli knall bra!

Det aller meste er altså gjort, men bitte litt står igjen. Har tatt noen bilder for å gi dere en liten sneak peek ;)


Ingen ting pynter mer enn blomster! <3


 På Upstairs selger de kort med "mening", og det synes jeg er så koselig å pynte med.


Kortene er plassert rundt om på bordene, sammen med konfetti og lys ;) Her er også champagnekjøleren kommet på plass ;)






Disse ballongene skal altså snart blåses opp. Fikk tips om at det var lurt å vente så lenge som mulig for at de skal holde seg så lenge som mulig :)



Alle må skrive navnet sitt på disse snakkeboblene og feste dem til glasset. Da mister vi ikke glassene våre, og alle vet hva alle heter. Lurt, eller hva?! :)


 Slik ser stuen ut. 2 border fikk jeg plass til, så får vi heller sitte litt tett i sofaen ;) Stoler skal snart hentes og ballongene kommer nok til å sette en prikk over ién.



Ha en fin lørdag alle - det skal i hvert fall jeg!

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar