27.01.2017

Hytta!

God helg alle!
Vi er på hytta, og her blir vi til søndag. Ådne og Noah skal opp til Røldal i morgen for å stå på snowboard. Meg og de minste blir igjen her og finner på noe kos - bare oss tre :)

Vi er heldige med at vi kan komme oss kjapt avgårde på fredager nå som jeg er hjemme i permisjon. Vi skulle strengt tatt egentlig komt oss avgårde med en gang Noah sluttet på skolen - men en av oss (dere kan jo gjette hvem?) hadde ikke kjørt fra treningssenteret engang til AVTALT KLOKKESLETT!! Jeg kan med hånden på hjertet si hvorfor enkelte damer dør av stress! Uansett.. Vi var vel fremme på hytten, ferdig handlet og det hele, rundt klokken 16. Ikke verst! Tok hele helgehandelen på Rema 1000 siden de hadde det fantastiske tilbudet sitt - 10 % på HELE kjøpet! Der sparte vi raskt inn noen kroner ja ;) Pluss det var deilig å ikke måtte stoppe på veien for å handle. 

 
Her var det 2 grader da vi kom fram. Vi har varme i flisene på gang og bad, men ingen varme i stua. Ikke en panelovn en gang (men den kommer snart nå!). Så jeg tipper det var rundt 2 grader i stua også!! Begynte å stelle i stand med fredags taco'en og tror du jaggu ikke olivenoljen var blitt hard (!!) Har jeg aldri vært borti før..

 
Heldigvis har vi vedovn i stua og det tar ikke lang tid før det er blitt godt og varmt igjen :) Taco er blitt en fast tradisjon her i familien. De eldste (Ådne og meg) begynner å bli litt lei, men siden de yngste spiser serverer vi det lett hver fredag - med et stort smil om munnen ;)

Ha en flott helg alle!

- Anette -

2 kommentarer:

  1. Ser som dere hadde det skikkelig gøy

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Alltid gøy å komme seg bort litt ;)

      Slett