30.12.2014

Siste forberedelser..

Javel, kun ett døgn igjen til rakettene sendes opp og vi ønsker 2015 velkommen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror at 2015 kommer til å bli et fantastsik år :) Jeg har en følelse av at mye gøy kommer til å skje. Kanskje vi kan reise litt mer, eller kanskje vi flytter på oss? Hvem vet..

Uansett.. jeg sitter hvertfall her, i godstolen, med senkede skuldre og er rimelig fornøyd med meg selv :) Jeg har nemlig ryddet og vasket hus (det er ikke akkuratt jeg som har vasket det da, men det er jeg som har sørget for at det ble vasket..), dekket bordet (nesten ferdig), laget all mat som kan lages i forveien, skåret opp frukt, lagt klart godteriskåler og chipsskåler, vasket alt av servise (bruker det nye vi fikk til bryllupet - JIPPI!) og funnet fram alle klær vi skal ha på oss.. Jeg vet - jeg er rett og slett AMAZING! Tror aldri jeg har vært sååå effektiv før. Nå kan jeg bare slappe av i morgen og sørge for at guttene får en flott dag de også :)

Mats, Kristine, Marvin og Linus, Vibecke, Glenn Magnus og Lars er gjestene våre, og det gledes til selskap. Vi skal ha tapas, og når jeg gikk gjennom "menyen" i dag, tror jeg ikke akkuratt vi skal være sultne - noen av oss. Alle tar med 3-4 retter hver. Jeg lover å ta bilder av maten, for jeg tror det kommer til å bli utrolig mye godt på bordet :) Ellers skal alle sove over, og det blir jo også koselig. Kjekt for både store og små. Nå skal jeg sove godt og forhåpentligvis lenge, for i morgen mine venner.. Ja da er det nyttår! 

Slik ser bordet ut foreløpig. Mangler bestikk hvertfall.. og noen stoler.. Men så er vi i boks :)

 - stemning -
 

Sånn ca. slik det vil bli seende ut. Mangler dekkeplass til en person ser jeg :) hehe..

- Anette -

2 kommentarer:

  1. Ønsker dere en fantastisk feiring! Gleder meg til å se bildene av antrekk, maten og pynten :D
    Du ER amazing ;)
    Klemmer fra oss <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ingerid :)
      Kamera er fulladet, og det skal knipses - det lover jeg!
      Ha en flott nyttår alle tre! Takk for det gamle! :0)

      Slett