01.01.2015

Velkommen 2015!

Tenk, første dagen i et nytt år. Og som nevnt tidligere - dette tror jeg blir et spennende år! Jeg er allerede i gang med det som (kanskje - krysser fingrer) skal bli første reisen vår i 2015! Spennende! 

I går var fantastisk! Jeg hadde ikke ventet noe annet heller egentlig. Gode venner, barna samlet og god mat :) Kvelden ble, derimot, utrolig mye travlere enn jeg hadde trodd, så til tross for at kamera lå der - ferdig oppladet, klarte jeg ikke knipse et eneste bilde. Jeg hadde nok hatt anledning til det etter at guttene var lagt i seng, men da nøt jeg "friheten" og stillheten og koste meg såpass at jeg glemte det helt bort :/

Guttene var kjempe herlige i nye, svarte dressbukser, hvite skjorter, sløyfe og seler - dåååhhn.. Knipset noen bilder med mobilen, men kan kun vise dere Noah. Simen stod ikke rolig på ett eneste, så han ser ut som et spøkelse.. haha.. Maten var himmelsk! Vi hadde så mye god mat. Nok til middag, nattmat og frokost - hurra! Og gjett om det var kjekt å våkne til fullt hus (siden alle sov over). Ungene har kost seg og lekt masse sammen :) Og da koser jo de voksne seg også..

Tapas menyen vår (ikke for å skryte altså, men.....):
- foccacia
- hjemmelaget aioli
- basilikumsmør
- fetaost m/soltørka tomater
- enkel pastasalat
- dadler m/bacon
- kyllingvinger
- baconpai
- ovnsbakte båtpoteter
- mozarellasalat
- kjøttboller i tomatsaus
- innbakte pølser
- fat med forskjellige meloner
- lefseruller

Til dessert hadde vi oppskåret frukt med vaniljekesam og/eller vaniljesaus og oreokake aka. Mats.

Bordet var fullt av gode smaker. Selv har vi kost oss med rester i hele dag ;) Håper dere alle hadde en fin feiring! Nyttårsforsetter er vi i gang med her i huset. Vi har både forsetter hver for oss og som familie, men det får komme senere. 

 Hjerteknuseren..

Nyttårs-selfie. Prøvde meg på en stor donut og synes det ble ganske fint :)

 Stjerneskudd ute i gata :)

Alle må få prøve ;)


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar