25.12.2014

Superundertøy fra Lilleba

Hei alle sammen, og God Jul! :)
Håper dere alle har hatt (og fortsatt har) en strålende jul så langt. Vi har storkost oss - masse, både store og små. Jeg merker at jo eldre ungene blir, jo mer magisk blir den for hvert år. Og i år har nok, hittil, vært en av de beste :) 

På selve julaften fikk vi sove helt til klokken 7.30. Stod opp, spiste frokost og koste oss med jul på tv. Noah og meg så på tre nøtter til Askepott, og den har ikke jeg sett på 5 år! Noah var litt fortvilet over alt som skjedde og spurte meg hvorfor Askepott ikke bare plukket opp skoen da hun sprang fra prinsen på ballet? Og hvorfor hun sprang fra prinsen når hun var forelsket i han? Haha.. Herlig! Tenk om livet bare var så enkelt.. Før vi stelte oss gikk vi opp på gravplassen og tente lys. En tradisjon som guttene liker godt. Selve julaften ble feiret hos mamma sammen med resten av familien. Pinnekjøtt, riskrem og julenisse. Pakker opp til taket og strålende fornøyde barn :) De var med godt mot hele kvelden, og var våkne helt til vi kom hjem igjen ved midnatt. En fortreffelig dag.

Guttene sov helt til 8.30 i dag, og de våknet glade og fornøyde. TV'en har ikke stått på i det hele tatt. Istedet har vi lekt mye ute i snøen og med alle de nye lekene og spillene de fikk i går :) I kveld har vi vært hos tanten og onkelen til Ådne, sammen med resten av hans familie på farsiden. Utrolig mye god mat! Vi fikk både kalkun, pinnekjøtt og ribbe :-0 Rene julekoldtbordet var det. Og det ble ikke spart på desserten heller. Sjokoladepudding, riskrem og karamellpudding. Herligheten.. Guttene lekte godt, så jeg forsynte meg flere ganger.. nam! På grunn av sen kveld i går, var vi ikke så sene hjem i dag. Guttene sovnet raskt og jeg regner med at de kommer til å sove litt lengre enn "normalt" i morgen #krysserfingrene

Guttene har fått utrolig mye fint til jul, av både venner og familie! Og det har vi også :) Så vi skal kjøpe oss stasjonær MAC i romjulen #woopwoop #jippi #endelig 
Ådne og meg ga hverandre superundertøy fra lilleba (det vil si.. Ådne visste ikke at han hadde kjøpt det til meg...) og det er noe av det beste jeg har hatt på meg. Supermykt og veldig, veldig fiiiint. Ådne er jo bare et syn i sitt ;) Vi sprader rundt i herlig superundertøy og nye tøffler, guttene i nye pyjamaser og bare nyter juleferien :)

 Øver meg på en ny type donut, en litt tilfeldig en. Vanskelig, men øvelse gjør mester :)

 Favorittkjolen min! Brukte den faktisk i brylllupet som kjole nr. 2 

 Favorittmannen min i superundertøy fra Lilleba #hunk

 Veldig glad for at Ådne fikk komme hjem til jul! Den beste julepresangen :)

 Film på kvisten, før vi hoppet i seng :) Her ser dere litt av mitt superundertøy også #elsk

 Våre ALT! Superfornøyde i like, nye pyjamaser fra Marvel :)

#SMELT


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar