07.12.2014

Bildedryss fra uke 49

Javel.. det er en stund siden sist. Jeg viser dere et lite bildedryss av hvordan uken har vært:


Kan jo begynne med at denne kjekkasen har fylt året - hipp hurra! <3 
#endeligvoksen

 Koselig date te byen med skjønne Kathrine. Da besøkte vi pepperkakebyen :) Snakk om julestemning <3

 Lurte litt på om jeg skulle spørre dem om de ville ha mitt og Ådne's pepperkakehus? Jeg mener - det er vel innsatsen det går på??  ;)

 Alenehelg på Simen og meg. Og da har vi laget pepperkakehus <3 Spørs om jeg ikke tar med meg Simen neste år vi har pepperkakehuskonkurranse?!?  ;)

 <3 Julekos <3

 Jeg har sydd brødkurver med julemønster. Fine, eller hva?? :)


 Jeg har besøkt vakre, nydelig Martine <3 Ine og Ørjan ble foreldre forrige torsdag, og dette vidunderlige avkommet deres sjarmerte meg i senk... <3 <3 <3


NB Sørensen besøk i dag med familien Håland :) Alle mann alle :-) Koseligt!

- Anette -

2 kommentarer: