28.12.2014

3 dager igjen av 2014..

Tenk, nok ett år er snart forbi. 2015 kommer, helt sikkert, til å gå like fort. Haha.. Like greit å bare være forberedt. I år skal vi være her hjemme. Jeg og guttene, pluss Kristine og Vibecke med familier. Alle sover over, så får vi litt mer ut av kvelden pluss vi får en koselig start på den første dagen i 2015 :) Det gledes! 5 voksne og 5 små skal nok klare å holde liv i heimen..

Hver gang jeg ønsker litt inspirasjon til pynting og dekorering, så går jeg inn på pinterest. Der finner du alt du ønsker :) Og så er det så utrolig mye fine bilder! Jeg har laget meg en egen "nyttår-mappe" hvor jeg lagrer tips og ideer til nyttår :) Har en plan oppi hodet, men alltid gøy med litt inspo. Begynner å pynte i morgen, for i dag viser de siste filmen av Harry Potter rekka, og den skal sees.

Her kan dere se litt av mine inspirasjonsbilder til nyttår:









- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar