17.12.2014

En juleupdate

Jeg blir helt gal av denne pc-en min! Den er full av virus, og skrur seg av i ett bankende kjør. Heldigvis fikk vi en del gavekort hos Tell til bryllupet vårt, og vi ønsker oss gavekort derfra til jul også - så vi kan kjøpe stasjonær pc! :) En Mac for å være helt eksakt. Vi har ønsket oss dette lenge, men slikt koster penger. Forhåpentligvis lar det seg kjøpes etter jul - cha-ching!

Julestemningen begynner å komme for fullt, noe som var på tide, og vi har hatt juleverksteder og nissefest her hjemme :) I morgen skal vi kjøpe juletre, og jeg har bare to dager igjen på jobb før jeg skal ha juleferie. Og det synes jeg faktisk at jeg fortjener! Det har vært helt enormt travelt de siste to månedene med jobb, studier, ungene, sykdom og Ådne som har vært mye borte. Nå reiste han igjen i går, og blir mest sannsynlig borte på julen. Forhåpentligvis får han hvertfall nyttår hjemme, men det er ikke sikkert det heller.. Jaja, vi skal kose oss vi tre som er igjen hvertfall :)

Jeg vil vise dere noen bilder fra de koselige juleforberedelsene våre;

 Kunst-verksted. Guttene elsker å male :)

 Dypt konsentrert ;)

 Dagen etter lagte vi pepperkaker. Gjett om jeg var happpy for at vi hadde to ovner - LUXUS!

 To stykk fornøyde gutter <3

 Store gutten <3

 Fra nissefesten på søndag. 21 personer i hus, hvor 9 av dem var barn fra 9 mnd til 5 år. Her står Simen og venter på sin gave :)

Skjønne Jack står klar til å hente sin gave - pose med (litt ) godteri, kjeks, frukt, rosiner og smoothie :-)


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar