09.01.2017

Godt Nyttår!

Godt nyttår alle sammen! :) Håper dere har hatt en flott jul og en fin nyttårsfeiring?! :)

Desember begynte med litt oppstartsproblemer, derav mitt fravær, og måneden ble ikke helt som planlagt. De som kjenner meg, vet jo at jeg ELSKER jul. Jeg har jo hørt meg lei på julemusikken allerede i oktober og gavene er som oftest påbegynt i begynnelsen av november. I fjor (er helt merkelig å skrive det..) skulle jeg jo være hjemme med Eivind og dermed få nytt jule magien til det fulle, men det ble forandringer underveis. Først og fremt ble det jobbing på meg. Det var jeg som spurte om de trengte hjelp og sa meg villig til å jobbe, og til syvende og sist er det jeg som velger mengde arbeid, men.. så er det jo dette med å kunne se fremover, spå litt tidsløsninger, logistikk og mangel på tid da. Jeg tok meg vann over hodet og jobbet (bitte litt) for mye. Hadde Ådne vært hjemme og hadde Eivind vært frisk hadde det i grunnen ikke vært så mye. Men slik ble det ikke.

Eivind har, stakkars lille, vært syk hele desember. Og for de av dere som tror jeg overdriver kan jeg ganske så enkelt si - det gjør jeg ikke! Han har hatt virusinfeksjon, feber, diare, tenner, oppkast og øreverk. Ikke alt på en gang heldigvis, men på rekke og rad. Og for de av dere som har små, så klarer dere jo å se for dere hvordan disse dagene, for ikke å snakke om nettene, har vært?! Vi har sovet rundt en enesta natt i hele desember - og det var natt til nyttårsaften. En eneste natt har vi hatt mer enn fem timers søvn - en eneste pokkers natt!! På det værste skrek Eivind i to til tre timer i strekk. Vi måtte også inn til han opp til 12 ganger om natten for å roe ned og finne tutt/flaske/trøste o.l. Selv om vi byttet på å ta støytene har det vært helt forferdelig! 

Om morgenen gikk jeg på jobb og Ådne ble hjemme med Eivind. Da jeg kom hjem fra jobb gikk Ådne på trening og jeg ble igjen med Eivind. De eldste kom hjem, det var middag, kvelds, legging og nok en "helvetes-natt" var i gang. Og slik gikk egentlig hele desember.

Men nå... Nå er alle friske og raske og beinklar for nye utfordringer! 2017 - bring it! Jeg vet at 2017 kommer til å bringe mye. Blant annet EM på Ådne, champagne lunsj med jentene, hytteturer, utenlandstur, hytteturer, oppussing og nye familiemedlemmer (IKKE fra vår side altså...) med mer! Jeg gleder meg til alt som kommer :)


Det nye året har startet -og vi starter med blanke ark. Gjett om jeg gleder meg til å ta tastaturet fatt og skrive litt igjen? Det er så utrolig mye som skjer framover nå. Dette kan fort bli veldig, veldig bra :)

- Anette -

2 kommentarer:

  1. Tjoho, glede meg te flere oppdateringer fremover. Blir like skuffet kver gang eg trykke meg inn og det ikkje har skjedd någe siden sist. Få gang! ;)

    SvarSlett