13.01.2015

Hekta

Det er offisielt - jeg er hekta på stoff! Hvilket som helst stoff - det som er mest praktisk, det med flotteste farger, mønster, priser og det jeg kommer over. Tekstiler og sytråd er min nye, store utgift :-0 haha.. 

Jeg har knekket nok en kode når det gjelder syingen. Og jeg har nå sydd mitt vanskeligste, men også flotteste (i mine øyne) plagg. Settet er til Noah. Genser i offwhite og marineblå striper og matchende bukse i marineblå. Buksen har fått lommer, både forann og bak, og en falsk glidelås-åpning. Veldig kjekt, og faktisk ganske enkelt, å sy :)

Men mitt neste prosjekt tror jeg blir toppen av kransekaken! Det er til meg. I et fantastisk herlig stoff, mykt og fint. Litt hippie faktisk. Vi snakker striper og mønster. Jeg er allerede godt i gang og gleder meg til å vise dere det endelige resultatet. Og da skal dere få se det PÅ, ikke liggende flatt på gulvet (fikk litt presentasjonsangst nå..)

Gleder meg til å bli ferdig!! :)





2 kommentarer:

  1. Kjempestiligt og virkelig spennende hva du greier å kreere for tiden? Stå på og vis fram alt sammen etter hvert som det blir ferdig. Du e goe!!!

    SvarSlett