21.01.2015

Eksamen pågår...

Nå begynner jeg å bli rimelig lei av eksamen og studiet. Jeg synes det har gått i ett de siste to ukene. Først er det jobb, så er det henting i barnehagen, spise middag, kvelds rett etterpå og så legging. Når det endelig er ro i heimen er det opp med pensumbøker for å lese og skrive på de fire oppgavene som skal leveres innen fredag førstkommende! Blæh.. #eksamenkrampentarmeg

Jeg ser heldigvis et lys i tunnelen og kan gledelig fortelle dere at tre av fire oppgaver er unnagjort. #hurraformeg Den største av dem, selve eksamensoppgaven ble vi ferdig med i dag. En oppgave igjen. Den er påbegynt, og planen er å få den ferdig i løpet av kvelden. Vi håper nemlig at vi kan få sendt dem inn i løpet av morgendagen. Etter at alt det skriftlige er blitt sendt inn har vi kun en eksamen igjen - muntlig! Den skal jeg/vi ha tirsdag 10. februar, så det nermer seg med stormskritt. Men først er det helg, og denne helgen skal vi til Sirdalen :) Vi har fått låne hytten til Torkell og drar opp en liten gjeng med slalomski og ullklær. Målet er å få prøvd de nye slalomskiene våre, rulle oss rundt i snøen, spise litt snø, drikke kakao, spille kort og fyre i peisen. Er det ikke herlig?

Ådne blir ikke med, da han skal på julebord på fredagen og klarer ikke komme seg opp på lørdagen på grunn av manko på bil. Så jeg skal lære guttene å stå på alalomski alene.. haha.. Det kan fort bli litt av et syn ;) Neida, jeg har med meg gode venner som skal hjelpe til. Og egentlig tror jeg at barneskirennet er nok for dem første gang de skal prøve. Og det trenger slettes ikke bli så vanskelig. Ser dere det for dere? Simen, i full fart. Bøy i knærne, hodet nedover mens han ser ned i snøen istedet for rett fram - bånn gass. Haha.. Noah kommer sikkert til å styre ut av løypene og i et tre eller noe. Han pleier egentlig å finne egne veier han der.. Jaja, det skal hvertfall bli gøy :) 

Dette bildet er fra påskeferien i fjor da vi var i Sirdalen #gledemegeinheilehaug



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar