16.01.2015

Date med mannen min

Hei alle. 
Dagene fyker avgårde. Jeg ser på symaskinen hver eneste kveld, men jeg har så mye å gjøre med tanke på studie som snart skal avsluttes, at jeg har ikke sjans. Jeg har nevnt tidligere, at jeg tar et 15 stp studie dette året - praksislærer. Neste fredag skal vi levere inn en skriftlig eksamen og 3 skriftlige oppgaver!! Jeg har rimelig panikk.. Alt for mye i tillegg til full jobb - spørr du meg. Men, men.. Jeg skal nok få levert. 

Uansett, det var ikke det jeg ville fortelle om. I dag har mamma guttene på overnatting og Ådne og meg skal ha en datenight. #loveit Vi skal spise på døgnvill, gå på kino og bare slappe av og kose oss :) 

Vi har allerede vært og handlet litt. Rett etter jobb kjørte vi til XXL og kjøpte slalomutstyr til HELE familien!! Det var salg og vi fikk gode priser. Men for all del.. Det kostet. Jeg har lett på FINN, men fant ikke noe særlig. Enten var de for korte, for lange, manglet sko/bindinger.. Nå har vi alle mann alle nye par slalomski og planen er å ta turen opp til sirdalen på søndag. Skal bli spennende å se om vi får det til :-)

Nå venter alenetid med mannen, hamburger og kino #glede

2 kommentarer: