10.01.2015

Storm og pyjamasbukser

Det blåser stikker og stein! Vinduene dirrer, takpannene klirrer, trærne står på skakke og du kan høre vinden som presser seg forbi hvert minste hjørne. Det hviner. Jeg er roligere denne gang, enn den som var i fjor - for denne gang er trampolinen tatt ned og vi har sikret søppelspann, postkasse og diverse, så vi var mer forberedt denne gang. Ådne er derimot ute, så jeg sitter her i stuen min (vår), alene og er litt redd (ok, ganske mye egentlig). Jeg er facinert over naturkreftene, men jeg liker ikke å være alene. Det vil si.. guttene er jo hjemme - men dere skjønner tegninga?

Det hjalp ikke å skru opp lyden på tv'en. Vinden suser så enormt, at jeg hørte ingen ting. Så da dro jeg like godt fram symaskinen. Jeg fant noen rester av noen bomullsstoffer som jeg hadde liggende, og bestemte meg for å bruke dem opp. Det var lite av hver rest, så jeg visste at det måtte mixes for at det skulle kunne bli noe. Og tror du jammen ikke det ble to pyjamasbukser? Litt klovneaktige vel å merke, men jeg synes de ble ganske tøffe ;) En til Noah og en til Tilla Louise :)

Håper dere har det greit i blåsten!






- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar