01.09.2014

Utdrikningslag, meg..? JA - i helgen!

Woop - woop! Gjett hvem som ble drukket ut i helgen??
Ho ho ho.. Kjekkeste dagen, med de flotteste jentene og alt var bare så gjennomført og morsomt :)

Jeg knipset faktisk ikke et eneste bilde på hele dagen. Faktisk så jeg ikke på mobilen en enesta gang fra jeg ble hentet til neste morgen. Jeg vet at det er flere bilder der ute på andres kamera og mobiler, men de får jeg sanke inn litt etter litt ;)

Klokken 10 banket det på døren og de to flotte Katrine'ne mine stod utenfor. Vel.. de heter det samme, men de skrives jo ikke akkuratt likt. Katrine og Cathrine stod utenfor med et smil om munnen - "E du klar??" haha.. OM jeg var! Jeg måtte kle meg praktisk, pakke med litt sminke og jeg trengte ikke sove hjemme om jeg ikke ville, og du har 20 minutter til å kle deg på - det var beskjeden jeg fikk, haha..

20 minutter senere stod vi utenfor, meg selv med en tiara m/slør og banner med teksten: Bride to be. "Du blir snart henta" sier de og ser ut i gaten. Mine tanker går jo mot en politibil? Brannbil? Moped? Trøsykkel? Og der kommer den, brummende og stor - FULL i ballonger: en stor, blå traktor! Jeg satte meg fint inni og ble kjørt til byen. Rettere sagt, hjem til mamma. Og der på trappen stod det 18 flotte jenter/damer og heiet og hoiet. Akkuratt da ble jeg bare rørt. FOR en følelse!

Vi tok noen bilder, både med og uten traktoren, før vi gikk inn til dekket langbord. På bordet var det lys og blomster, pastellfarga tallerker, små skåler med sjokolade, glasskrukker med granula, fersk oppskåret frukt, vaniljeyoghurt og sjokoladekake. Kan det bli bedre?!? Jo, og selvfølgelig champagne ;)

Etter brunsj gikk vi ned til byn. Der stod to båter og ventet på oss - havrafting. Virkelig gøy! :) Videre gikk turen til stavanger bibliotek, hvor jeg ble kledd i prinsessekrone og tyllskjørt med oppdraget: "Les bukkene bruse i badeland" for barna. To herlige, søte jenter ville høre på og satt så fint ved siden av meg mens jeg fortalte fra boken :) CHECK! Jeg tror faktisk dere kan finne et bilde av meg på Stavanger Bibliotek sin hjemmeside/instagram side, med teksten "Prinsesse leser for barna. Hvor er prinsen?"

Videre gikk turen hjem til Cathrine hvor vi hadde mange kjekke leker (som f.eks. pakkeleken, svar på spørsmål som Ådne og har svart på og dopapir-bryllupskjole), spiste reker (NAM) og fikk besøk av selveste Jan Rune Holdhus. DET var morsomt det - han er jo bare helt fantastisk!! Ha ha.. Jeg har gangsperr i hele magepartiet i dag, og jeg er sikker på at 80% av det kommer fra Jan Rune ;) 

Dagen var helt fantastisk - fra morgen til kveld/natt. Jeg kunne ikke fått et bedre utdrikningslag - virkelig! Jeg lo fra de stod på dørstokken til siste sekund før jeg la meg klokken 02. Verdens flotteste gjeng med jenter. Tusen takk alle sammen. Dagen kommer ALDRI til å bli glemt - ALDRI!


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar