23.09.2014

Bryllupsreise!!!

Yes, dere leste riktig - Bryllupsreise!

Vi reiser dagen etter bryllupet, og må faktisk være på Sola flyplass kl. 16. Flyet vårt letter kl. 18.00. Og vi drar ikke til Kjøben eller Spania. Vi drar faktisk helt til Indonesia, til selveste

BALI

Woop, woop!!
Herregud, det er jo helt sprøtt! Ådne og meg skal være sammen i 8 dager og 7 netter uten små. Bare oss to. På en strand. På et spa hotell. Ved havet. Vi kan sove ut hver dag. Vi kan spise middag ute hver dag om vi vil. Vi (eller jeg) kan lese en bok på stranden. Jeg trenger ikke være redd for å sovne i varmen. Jeg skal bade. Jeg skal kle meg fint om kvelden. Jeg har tid og kommer rett og slett til å pynte meg. HALLELUJA!

Det var takket være våre venner, Tokki og Synnøve at vi var veldig bestemte på å reise rett etter bryllupet. Det var en av de tingene de angret på at de ikke gjorde. Så vi var heldige og fikk booket lokalet og kirken helgen før høstferien. For som dere alle vet; det er ikke så lett for en lærer å få fri. 

Det er en lang reise for ikke så kjempe mange dagene. Når en først reiser så langt hadde det jo kanskje vært kjekt med to uker? Men jeg synes egentlig dette er perfekt! Jeg har ikke vært borte fra guttene mer enn en helg, og vi har ikke begge vært fra dem lengre enn en helg heller. Pluss, jeg blir fort lei. Spørs jo egentlig om jeg gjør det på Bali da, men.. Jeg har maur i rumpa og kjeder meg fort om jeg ikke har noe å gjøre hele tiden. Kanskje det blir litt surfing på oss? :)

Det er et spa hotell, og det ligger på sør-siden. PERFEKT! 

Kjærestepar, kjærestepar, gifta seg i badekar, med rumpa full av kaviar! Jepp, that's us!





- Anette -

6 kommentarer:

  1. Ser heilt fantastisk ut!! Supersjalu :P

    SvarSlett
  2. Såg forferdelig ut :P

    Det blir nok magisk!!

    SvarSlett
  3. Oioioioioioiiiiiiiiiiiiiiiiii....................Magisk...............Hvis det ikkje va for det at jeg skal passe guttene...............så ville jeg jammen ha blitt med! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. Ja, hadde det ikkje vært for at du sko ha guttane, så hadde me gjerna bedt deg med og.. Eller vent litt.... ;) hehe...

      Slett