02.09.2014

Livets glade dager..

Ingen ting spesielt har stått på agendaen i dag - og jeg elsker det! Rett hjem etter jobb. Heiv meg rundt og laget middag mens Ådne hentet guttene. Etter middag lagte vi muffins, sjokolage muffins faktisk :) Mens guttene så på barnetv mekket jeg sammen en stor porsjon med hjemmelaget frokostblanding - dobbel nam! Etter at guttene var i seng så Ådne og meg to nye episoder av Hannibal (herligheten så grusomt spennende det er!) og så var dagen over.. Så enkelt som det.

Mens vi bakte muffins i dag, fant vi ut at vi manglet sukker. Og da gikk vi bare opp til butikken, Simen og meg, hånd i hånd. Snakket om snegler, fuglebæsj, kråker og Legoland. Han begynte å fryse og fikk låne den nye, tøffe rosa jakken min. Plutselig ble Simen jenta jeg aldri fikk.. haha.. Livet er herlig med en (snart) 3-åring i hus. Livet begynner å bli vesentlig enklere <3


- Anette -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar