04.10.2016

Du og meg - meg og deg

I dag har Ådne og jeg vært gift i hele 2 år! Hurra!

Vi har altså bomullsbryllup i dag, hehe.. Ådne har fått blomster, ikke slike det vokser bomull på, men fine, hvite liljer <3 Vi skulle jo egentlig gått ut og spist eller noe, men det blir vel en helt vanlig dag hjemme i det nydelige været. Faktisk tenkte jeg å feire det hele med å klippe hekkene i hagen ;) 


To år har vi vært mann og kone, og aldri har vi hatt det bedre! Vi er begge enig i at noe skjedde da vi giftet oss. Høres sikkert helt klissete romantisk ut, men det er helt sant. Det var en fantastisk flott dag med familie og venner, og ikke minst hadde vi en helt utrolig flott bryllupsreise <3 Jeg tror egentlig hele pakken gjorde at vi fikk litt mer fokus på oss selv som par. En heidundrenes feiring etterfulgt av en ubeskrivelig flott tur til Bali dagen etter. En hel uke fikk vi være bare oss to. Vi trengte det <3


Den gang da hadde vi to deilige gutter. Vi syntes det var travelt (haha.. jeg ler) og nøt stillheten vi hadde da vi var på Bali. Faktisk, var vi begge enige om at det vi nøt mest da vi var på Bali var frokosten. Drikke en kopp kaffe før den ble kald, og til og med ha tid til å forsyne seg to ganger - luxus! Vi hadde tid til å snakke sammen, og ikke bare om planlegging rundt de små, men oss to. Igjen, vet dette høres teit ut - men vi ble bedre kjent på denne turen. Vi har planer om å gjenta dette - forhåpentligvis neste år.


Du er min beste venn Ådne, min klippe. Som jeg nevnte i talen til deg i bryllupet - du kom inn i livet mitt akkurat da jeg trengte deg som mest <3 Jeg hater når du er borte, og elsker når du er hjemme. Jeg trives i ditt selskap, og jeg synes vi har det fint sammen - oss to. Jeg bærer ringen med stolthet og ser fram til mange, mange år sammen som mann og kone. 

Jeg elsker deg mannen min <3



4 kommentarer:

  1. Gratulerer med bryllypsdag! <3
    Kjempe flott innlegg, blir rørt til tårer (skal ikke så mye til for tiden, hehe).
    Minnes bryllupet deres som en fantastisk opplevelse fra start til slutt <3
    Reis på en ny ferie sammen bare dere to - det fortjener dere!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! <3

      Ja, bryllupet va fantastisk <3

      Slett
  2. Gratulerer med bryllupsdagen i går :) Nydelige bilder og for et flott par!

    SvarSlett