13.10.2016

Lunsj ute i det fri

God torsdag alle! For det er torsdag..?? Dagene går litt i surr når vi har fri og ikke har verken skole eller barnehage og forholde oss til. Jeg måtte faktisk tenke meg litt om når det gjaldt måned også #ler men joda - vi er fortsatt i oktober! Haha..

Vi er som nevnt fortsatt på hytta, men nå er det bare guttene og meg igjen. Ådne reiste hjem på tirsdag og blir borte til i-dont-know. Story of my life. Alle bare - når han er hjemme har dere jo fri begge to. Og jeg bare - nei, for når han er hjemme er han aldri helt hjemme likevel. Planen var at jeg skulle jobbe litt neste uke, for da skulle Ådne vært på "fri", men du vet.. Turnus my ass!!

Været er helt fantastisk, har virkelig ikke ord. Skyfritt og sol. Det blir jo ikke bedre. Det er kaldt når solen forsvinner, kuldegrader om natten og frost/is på putter. Skikkelig høst med andre ord :) Vi er ute så og si hele dagene, spesielt de to eldste. Her på hytta godtar de å være ute i flere timer og trives med det. Jeg prøver å være mest mulig ute jeg også, men venter litt til første kvil til Eivind er ferdig og til solen har varmet opp området litt. 

I dag har vi bakt eplekake og spist lunsj ute. Ådne har nemlig kjøpt ny primus og det er så gøy! Vi er ikke så avanserte enda, så lunsjen var en boks med sodd #lerigjen Men jeg klager ikke! Utrolig hvor godt maten smaker når man er utendørs :) Spesielt når vi hadde eplekake med vaniljekrem til dessert - Nam!

 

 


 
 
I skrivende stund ligger Eivind i vognen og sover og jeg ligger på terrassen, oppå et ullpledd og nyter varmen. Jakken er på, for det er kaldt på skyggesiden, men du og du så deilig! Vi har vært aktive hele denne turen, og jeg skal få delt flere bilder :)

Ha en fin dag videre alle. Snart helg!

- Anette -

2 kommentarer:

  1. Wow, ein heile boks med sodd altså ;P Såg herligt ut, kan tenka meg dokkor har hatt ei fine uka. Men nå kan dokkor komma hjem, Tilla vil leka med guttene i helgå *tommel opp*

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. ja, det va egentlig kun eg som spiste #ler Me komme hjem i mårå - woop woop!

      Slett