26.10.2016

Badaboom

I kveld skal jeg ha Bababoom party her hjemme. For de av dere som ikke har hørt om det før kan jeg si at det er klær laget av bambus. Jeg har aldri prøvd dette merket før, men har hørt veldig mye bra om det. Jeg har også hørt at det fungerer akkurat like bra som ullundertøy - og da er det jo svært interessant for oss som har planer om å kjøpe årskort i Røldal! Har du/dere kanskje erfaring med dette merket?

De har klær til baby, barn, dame og herre samt litt tilbehør som såpe av kull, hals, sengetøy (i bambus!!), smikker og baby teppe. Vil du se litt på kolleksjonen selv, ta en tur innom Badaboom. Jeg har ikke planer om å kjøpe alt selv, men jeg har planer om å handle inn julegaver til oss selv og gutta om det kjennes og ser bra ut :) I år trenger vi praktiske gaver. Vi håper det lar seg gjøre å få være mye i fjellet/trekket og da er det godt å være skikkelig kledd. Eldstemann har vokst ut av all ull han hadde i fjor, og mellomste har slitt ut det meste av sitt. Minien trenger heldresser og myke plagg som varmer og som er gode til å ha under tykk dress. Så kanskje blir besteforeldre ferdige med julehandelen til de små i dag ;) 

Her har dere et lite utvalg av klær som passer til minstemann (fra str. 50 - 98):


Barn (str. 92 - 164):


Og dame og herre:


Alle bildene er lånt fra Badaboom sin hjemmeside. Slik jeg har forstått det kan du bestille via nett eller via forhandler. Jeg vil anbefale deg å bestille via forhandler, for de pleier ofte komme med gode tilbud som ikke står på hjemmesidene.

Står alt til forventningene får jeg krysset ut nok noen julegaver på lista. Oh jul med din glede ;)

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar