23.02.2015

Hytteeiere (!!)

Hipp hurra! I dag har vi blitt hytteeiere :) Tenk det, vi har kjøpt oss hytte. Det føles bare helt fantastisk. Vi overtar den om mindre enn to uker, så snart er den vår til odel og eie.
Vi var på visning i helgen og vi falt for den begge to. Den har alt vi har drømt om - og mere til. Den er helt ny (bygget i 2008) og vi kan "flytte" rett inn. Trenger ikke male, skifte gulv/kjøkken o.l. Den er stor og romslig og vi har plass til mange gjester. Hytten har stor, solrik tomt, ligger ved sjøen og har båtplass. 
Den ligger på Vee, ca. 10 minutter kjøring fra Ølen, og ca. 2 min fra Etne sentrum. Hele turen, fra vi kjører hjemmenfra til vi er i oppkjørselen tar ca. 2 timer og 10 minutter. Hytta ligger en times kjøring fra Røldal, så den kan brukes lkike mye om vinteren som om sommeren.
Vi er begge i ekstase, og klarer ikke tenke på noe annet enn hytta akkurat nå. Hva vi må kjøpe, hva vi slipper å kjøpe, alt vi skal gjøre når vi er der, jenteturer/gutteturer, et ferieparadis for de små osv. Dette er en hytte jeg tror (og håper) kommer til å bli mye brukt :)

Jeg har hentet noen bilder fra FINN, for dere må jo selvfølgelig få se;


 Her er den. Flott, eller hva?? :)

 Hytta har en stor tomt med en stor og flott hage.

 Helt nede ved sjøen, og en nydelig utsikt.

 Idyll.

Litt mer av hagen og utsikten.

Badestrand rett ved. Her finnes det nok mye krabbe for de små :)

 Dette er stuen <3



Jeg klarer nesten ikke vente. Men om mindre enn to uker overtar vi altså hyttenøkkelen og er offisielt hytteeiere :)

- Anette -


6 kommentarer:

  1. WOW! For en utrolig flott hytte!! Gratulerer så masse :D
    Dere må ta ett stopp i Skjold/Isvik på vei innover. Mamma driver Frøken Fryd Kafè & Interiør. Tror du vil like deg der inne ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. Eg såg an faktisk på vei hjem igjen - butikken. Mange, flotte ballonger i vinduet :)
      Og hjertelig takk! Me glede oss ein heile haug te å innvie hytteparadiset :)

      Slett
  2. Kanoooon flotte hytta! Glede meg te å komme MASSE på besøk :) :) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg og!! Glede meg ein heile haug!!! Wihiiiii... :-)

      Slett
  3. oioioioi, gratulere så masse!!! :D Den va jo bare aldeles nydelig på en så aldeles nydelig plass ;) så kjekt!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk! :) veldig fornøyde (og stolte).

      Slett