10.02.2015

Eksamen(er) bestått

Woop woop!
I dag har jeg hatt muntlig eksamen og jeg bestod :) Ikke bare det.. Jeg har også fått tilbakemelding på den skriftlige eksamenen vår - bestått den også! Jeg kan nå kalle meg selv en praksislærer og har fått 15 stp å tilføye på cvén min ;)
Jeg ble helt ekstatisk da jeg fikk vite at begge var bestått. Dette har jeg jobbet mye med de siste 4 ukene. Jeg føler nesten ikke jeg har gjort noe annet. Og nå.. Nå er alt over og jeg kan få kveldene tilbake igjen, for ikke å snakke om den normale hverdanen - velkommen til dem begge!
Jeg skal ikke skremme andre som har lyst eller vurderer å ta denne praksisutdanningen, men dere bør være klar over at det er en del arbeid med det. Selv fikk vi vite at vi måtte stille opp på noen samlinger og levere inn noen gruppeoppgaver?! Og selvfølgelig bør du være forberedt på å gjøre alle krav i tillegg til jobben. 
Jaja, det er over - jeg er ferdig - eksamener er bestått og jeg er mer enn fornøyd!

Hipp hurra! 

Dette bildet har jo absolutt ingen ting med eksamen å gjøre, men jeg fant det helt tilfeldig på dataen (sikkert et Åde har hatt på sin mobil). Så mens vi nå er i et slags feire kodus for at alle eksamener er bestått, kan vi jo også feire at jeg fant dette flotte bilde av at vi feirer å ha blitt mann og kone #savnerdendagen #bestedagenimittliv #mannenmin



- Anette -

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye!!!!

    SvarSlett
  2. Gratulera :-) Kan tenka meg det va godt å endelig værr ferdig!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker og bukker ;)
      Ja, det føltes som om skuldrene sank 7 cm!! Fantastisk!!

      Slett
    2. Vakkert bilde av et vakkert par <3

      Slett