08.04.2017

Påske

God lørdag alle fine!

For vår del er påsken begynt. Vi er hjemme enn så lenge, men planen er å dra på hytta. Tar det litt som det kommer. Det er unger hjemme i gata, og da er det kjekt å være hjemme også. For øyeblikket er de ute og leker (tror jeg.) og Eivind tar seg en lur i vognen. Selv har jeg nettopp drukket en kaffi og skal straks begynne å pakke. Det er ikke så mye vi trenger å ha med, men litt aktivitets-ting trengs. Jeg har pakket med noen rullebrett, tegnehefter, garn (de fingerhekler), lego (som vi faktisk kjøpte brukt) og litt diverse biler o.l. til minstemann. Nå blir vi på hytta en god uke, og da er det viktig at de har noe å gjøre. 

Det er kun meg og guttene som reiser opp i første omgang, men vi er heldige og får besøk etter hvert :) Mamma kommer etter jobb på onsdag, og er vi heldige hiver Katrine og Kristoffer m/familier seg på også. Blir vi alle mann alle skal vi ha litt leker for både store og små. Quiz, turnering (fotball eller anti-over), stafetter m.m. Dette kan fort bli veldig, veldig gøy :) Været de har meldt er alt fra regn til skyer og sol, så vi får pakke ned det vi har av ytterklær.

Nå er det noen uker siden vi var der sist, så det skal være godt å komme tilbake. Tørke litt støv og slappe godt av. 

Måtte jo bla litt i bilde arkivet mitt, og da fant jeg disse bildene:


Disse bildene er fra mai i fjor, så vi kan ikke akkurat satse på dette været - men det hadde vært supert om solen kunne kommet frem :) Se så flott!!!


Og kanskje vi skal prøve disse sprettertene en gang til ;) Enkle, billige og mye moro.


Gleder meg! Det blir i hvert fall bål, det kan jeg love. Vi må jo koke egg på bålet med skall fra løken. Da blir de så fine og gule :) Og kakao.. og pinnebrød med piffi.. 

Ha en fin helg!

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar