06.04.2017

Litt lesestoff på vent

Det er torsdag og nesten helg! 

Må bare takke for respons på forrige innlegg: Når ALT skjer på en gang! Da jeg satte meg ned for å skrive det prøvde jeg å være så ærlig og nøyaktig som jeg bare kunne. Men følte ikke jeg fikk frem hvor travel "episoden" egentlig var. Det var rett før jeg ikke turte trykke på publiser knappen. Litt flaut å ha overskrift "Når ALT skjer på en gang!" og så er det liksom ingen ting. Heldigvis var responsen positiv, morsom og jeg fikk inntrykk av at samtlige syntes den hørtes litt travel ut ;) så da klarte jeg tydeligvis å få det frem. 

Slike episoder er ikke unntaksvis, de er daglig. Er ikke alltid noen blør neseblod, men kombinasjonen  med at minstemann enten blir skiftet bleie på eller spiser, mens de eldste krangler/sloss/griner. Heldigvis er de eldste blitt så store at de klarer å ordne mer og mer selv #tommelopp

Men litt sånn utenom.. På mandag kjøpte jeg med meg noen blader da jeg handlet. Bonytt er jo en slager i ny og ne. Shape up fordi jeg trenger å bli tent på trening igjen, og room123 fordi de har så utrolig mye kule oppussingsprosjekter og "gjør selv" tips. Meeeeeen jeg har ikke fått åpnet dem enda :/ Planen var å åpne dem på mandag, men den gang ei. Deretter ble planen på tirsdag og da heller ikke den dagen gikk, krysset jeg fingrer for onsdag - but no! Eivind ville jo ikke sove når han skulle, og jeg har hatt for mye å gjøre. I dag da, tenker du sikkert. Ja, sant! Da jeg fikk minien til å sove, kom Noah hjem fra skolen og da er det lekser, og da leksene var ferdig våknet han. Kveldene orker jeg ikke. Er så trøtt at jeg orker ikke lese engang. Haha.. da sovner jeg bare ;) Men jeg gleder meg masse til i morgen! DA skal jeg lese :)

 

Kaffen ble derimot drukket opp, og kjeksen ble spist rett etter jeg tok bildet. Noah og meg delte den. Gleder meg til å prøve ut noen av oppskriftene i "Fit food". Mye snadder!! Ellers kan jeg ikke vente med å få litt inspirasjon fra Shape up. Joggeguide for de som vil komme i gang med det før sommeren - halleluja! :)

- Anette -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar