11.04.2017

Ønskeliste til bursdagen

Woop Woop! Det nærmer seg bursdag - min bursdag. Noen spurte meg i går hvilken dag jeg fyller på, og da visste jeg ikke. Har tydeligvis ikke helt kontroll, eller tid til å ha full oversikt.. men jeg har altså bursdag på lørdag, selveste påskeaften. Vi er på hytta og blir her til over helgen tror jeg. Så bursdagen vil bli feiret her med familien som kommer på besøk :) Kaker og kaffe <3

Har altså i den anledning blitt spurt om hva jeg ønsker meg, og la meg si det slik: det er så mye! ;) Hehe.. En god klem eller en koselig telefon/melding er alltid en slager, men så har vi nå lov til å ønske oss noe helt til oss selv også. Bare denne ene dagen. 

Helt øverst på lista mi står en kitchenaid kjøkkenmaskin. Vi fikk en slik til bryllupet, og jeg bruker den hele tiden hjemme. Har blitt så flink til å bake, og da er den et must. Jeg ønsker meg faktisk en til som jeg kan ha på hytten. Den er jo alt for stor og tung til å dra frem og tilbake, og er det en plass jeg kunne tenkt meg en kjøkkenmaskin så er det her. Her har vi jo mer "fri" en hjemme og veldig ofte har vi med oss besøk også :)

 
 
Også høyt oppe på listen min finner du disse herlige, fantastiske skoene fra Nude <3

 

De som kjenner meg vet at jeg kjøper serdeles sjeldent sko. Jeg er super kresen og faller alltid for de som er så  dyre - som disse. Jeg har ønsket meg disse så veldig, veldig lenge. Helt siden første gang jeg så dem <3

De finnes også i høstgul. Fantastisk farge! De passer jo perfekt til olablått og svart. ELSK!

 En annen ting er serien til Kahler som heter Hammershøi. De har så utrolig mye fint i blått. Skåler til å ha godteri/nøtter/ting og tang i. Lysestaker som passer perfekt på sommerbordet ute og små vaser til en liten blomst eller to. Salt og pepperkvern som er til å dø for og se de fantastiske syltetøyglassene. Jeg ønsker meg virkelig alt i denne serien altså! 

 
 
Planter, planter, planter! Jeg kan ikke få nok av grønne planter. Det er så koselig. Og veldig lenge nå har jeg ønsket meg et oliventre. Jeg kunne faktisk tenkt meg to oliventre. De er så fine. Eller blomster til å ha i en av de fine vasene mine. 

 
 
Ellers ønsker jeg meg:
- bøker (gjerne krim)
- abonnement på interiørblad
- lys (gjerne med lukt)
- egenpleie produkter
- treningsklær
- øredobber og tynne, enkle armbånd
- sjokolade
- gode syltetøy og andre spiselige produkter
- morsomme brettspill
- en klem og et smil :)

Håper dette ga deg/dere noen tips ;) Ønsker meg egentlig ALT! Haha.. Ha en flott kveld videre alle!

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar